حرفه ای

تجربیاتی ساده و دوستانه

حرفه ای

تجربیاتی ساده و دوستانه

سلام خوش آمدید
مسئولان کجایید ... دقیقا کجایید؟

شرکت بیان رو خیلی وقت پیش(اون زمان که وبلاگ می نوشتم ) باهاش آشنا شدم 

سرویس بلاگ دامنه ی جذاب و با امکانات خوبی بود البته اون زمان ثبت وبلاگ تنها از طریق کد دعوت امکان پذیر بود که پیدا کردنش کار آسونی نبود 

و بدلیل اینکه امکانات کدهای اسکریپت در بیان پولی هست و باید پکیج اونو خریداری می کردم از ادامه کار با بیان صرف نظر کردم و با میهن بلاگ ادامه دادم

بعد از اینکه بلاگفا با شکست بزرگی در زمینه ی تجهیزاتش روبرو شد و موج عظیمی به سمت بلاگ اومد امکانات بلاگ رو دوباره بررسی کردم و دیدم در زمینه ی فضای ذخیره سازی و آپلود از میهن بلاگ برتری داره و فضاش هم قشنگ تره همچنین تبلیغ هم نداره 

این ویژگی ها باعث شد تا دوباره به بلاگ متفاوت تر نگاه کنم و حساب بیشتری روش باز کنم 

در یک دوره ای هم مسابقات برنامه نویسی بیان کولاک کرد و خیلی فعالیت مهمی بود که بیان انجام داد 

ولی متاسفانه در چند سال اخیر خبری از توسعه دهندگان و مسئولین بیان نیست که ادامه تکامل بلاگ رو رقم بزنن 

هنوز فونت و خیلی چیز های دیگه نیاز به بروزرسانی داره 

حتی توسعه دهندگان بلاگ از ویژگی های جدیدی صحبت کردند که ساخت قالب رو داینامیک تر و راحت تر می کرد 

در آینده امکان تغییر و شخصی سازی آسانتر قالب‌ها (همراه امکان جابجایی جعبه‌ها) فراهم خواهد شد.

ولی نتونستیم اون ویژگی رو مشاهده کنیم 


امیدوارم بیان دوباره به اوج خودش برگرده و از این خواب طولانی بلند بشه 

خوش حال میشم تا تجربه های خودتون در زمینه ی کار با بیان رو در نظرات این پست به اشتراک بذارید


نظرات (۲)

  • گوشنا صبور
  • ان شالله
    سلام.لطفا به فعالیت ادامه دهید.ممنون از وبلاگتون

    پاسخ:
    با سلام 
    از لطف شما سپاسگذارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی